geologi

21 okt 2014
Fråga:
Mitt Namn är Zainab. Jag är 31 år. Ursprungligen kommer jag från Syrien och har bott i Sverige sedan 5 novmber 2013. Som person är jag en öppen och lyhörd person. Jag har lätt att umgås med människor, med andra ord tycker jag att samarbeta men även att ta ansvar för självständigt arbete. Jag är målmedveten person som hela tiden strävar framåt.  Jag har en hel del olika arbetserfarenheter och har alltid haft lät för att ta till mig nya saker. Därför hoppas jag att jag kan få möjligheten att få visa er vem jag är och vad jag går för. Jag är handlingskraftig och ansvarstagande person som ser till att det som skall göras blir gjort. Jag tycker att det är roligt att jobba med människor stora som små. Jag har tidigare arbetat som lärare assistent vid Aleppos universitet i Syrien. Dessutom är jag fler språklig och talar svenska, engelska, tyska,arabiska och kurdiska. Jag vill arbeta i dagis som utbildning !!!På fritiden ägnar jag mig åt att läsa, promenad och att umgås med min familj och mina vänner. Vilken utbildning är bra till mig ?

Svar: