Intagningspoängen till Jönköping

hej! jag undrar vad intagningspoängen för civilekonom på Jönköpings högskola är detta året eller förra? kn inte hitta det någonstans och inte heller på vhs :S
Uno 2008-01-30 01:08

Kommentarer:

Metrak 2008-01-30
Prova med att mejla högskolan.
Sussi 2008-01-30
Konstigt, för jag fann det på vhs hemsida för ett tag sen, poäng för HT 2007. I år kan det vara lite svårt att finna information om poäng, för jag tror inte det programmet ges på våren i jönköping. Du får vänta med resultat tills höstens urval är gjorda, då kan du se det programmets intagningspoäng för detta året (2008). Tills det så är det poäng för ht 2007 det senaste att titta på.
Uno 2008-01-31
nej jag hittade inte förra årets heller :S vill du vara snäll och ge mig hemsidan isf? vet någon vad snittet är för att komma in på internationella handelshögskolan i jkp? är det snittet där kanske högre än på jönköpings högskola vet nån?
Uno 2008-01-31
nej jag hittade inte förra årets heller :S vill du vara snäll och ge mig hemsidan isf? vet någon vad snittet är för att komma in på internationella handelshögskolan i jkp? är det snittet där kanske högre än på jönköpings högskola vet nån?
Sussi 2008-02-05
vhs.se

""Internationella handelshögskolan i Jönköping är, vad jag vet, en del av högskolan i Jönköping. Högskolan där är uppdelad i fyra """"delskolor"""" eller vad man ska kalla det. Två andra """"delar"""" där är hälsohögskolan och tekniska högskolan. Det fjärde heter något i stil med högskolan för kommunikation o nått... där finns lärarutbildningen...""

Skriv kommentar: