Internationella handelshögskolan i jönköping

Hej! är det någon här som kan säga vad det krävs för snitt för att ta sig in på handelshögskolan i jönköping? är det möjligtvis högt? då menar jag 15.0 uppåt? eller är det möjligtvis inte så svårt att komma in där? och vad är snittet för högskoleprovet? hittar inte det på deras hemsida eller någonstans :S finns det någon som kan hjälpa mig? snälla! kräver de höga snitt där?
´FFSFSFS 2008-02-03 01:09

Kommentarer:

Sussi 2008-02-04
Kan bero på vad för program på internationella handelshögskolan i Jönköping som du är intresserad av. På vhs hemsida hittar man statistiken över snitt för olika terminer. Har sett att det är olika för olika program i Jönköping, även brand programment på internationella handelshögskolan.
Arne 2008-02-04
hej! civilekonomprogrammet, jag hittar ingen statistik över handelskolan där. inget snitt hittar jag. skulle du kunna gissa på ett snitt på högskoleprovet och slutbetygen? jag har ett snitt på 14.50 ungefär är det kört då :S
Sussi 2008-02-10
Är du säker på att det heter civilekonomprogrammet? Heter det ekonomprogrammet eller liknande, är det svårt att finna något med fel namn.

Skriv kommentar: