skrivarlinje

hej!
jag vet om att det är lite sent att söka nu, men jag vill ändå försöka komma in på en skrivarlinje till våren(endast en termin lång), men jag kan inte hitta någon att söka till. jag har sökt på skrivarlinje, skrivarprogram, litterär gestaltning och kreativt skrivande. både på högskolor och folkhögskolor. det är svårt att hitta något, iochmed att kursen överallt heter olika saker.
jag vill gärna att kursen ska vara belägen i, eller i närheten av, stockholm, men andra orter skulle också gå bra.
för att komma till saken, så behöver jag din hjälp. var söker man? hur? var finns min drömkurs någonstans?

mvh
sara
Sara 2008-11-10 01:50

Kommentarer:

S 2008-11-10
Kolla om det finns några av dessa skolor och kurser som verkar intressanta...

http://www.folkhogskola.nu/page/231/type/long/what/35/coursetype/0/when/1/search.htm
Sss 2008-11-10
Om du leter efter skrivarlinje så kanske du finner längre utbildningar än bara en termin som du söker. Att ändra hur du söker kan hjälpa dig att komma rätt, t ex kolla efter småkurser inom skrivande som finns länk till här ovan. Många olika namn finns det men om du även ser till innehållet så kanske du kan sålla bort de som inte passar...

Skriv kommentar: