Samlat betygsdokument?

Hej, skriver igen.. du kanske inte såg förra svaret/frågan, men jag ska söka program till högskola nu till hösten. Har läst matte C eftersom att det är en behörighet som jag behöver för att komma in. Men nu när jag ansökte om samlat betygsdokument för att få in det i betyget så fick jag bara hem ett papper med betyget i den kursen.. inte alla betyg samlade. Gjorde jag fel, skulle jag ha skickat in något annat papper? Snälla, hur fungerar det, ska jag göra på något annat sätt eller? Såg att det inte heller hade kommit in på studera.nu då jag loggade in och kollade där, jag kanske har missat något!?
Emma 2009-03-11 02:11

Kommentarer:

Sss 2009-03-11
Vad har du sen innan då? Några gymnasiekurser från gymnasiet (men inte allt för full gymnasiekompetens) eller har du gått klart det och bara kompletterat med matte c i efterhand?
Emma 2009-03-11
Jag har läst allt som jag skulle läsa på gymnasiet, har bara läst till Matte C nu i efterhand eftersom att jag behöver den behörigheten för att komma in på det program på högskolan som jag vill gå! Alltså jag har INTE läst Matte c förut på gymnasiet.. Har jag gjort fel som skickade in samlade betygsdokument? är det bara för det som inte klarat av kursen tidigare, skulle jag ha skickat in ett annat papper eller?
Emma 2009-03-11
jag har läst runt lite och frågat de på studera.nu.. de skriver att man måste skicka in betyget från det man läst på komvux som en bilaga.. men om man skickar in en kopia så måste man ha 2 namnunderskrifter.. stämmer det?  ALltså att man aldrig kan få med det på det fullständiga betygslistan?! det är därför jag bara fått betyget på papperet, för min lärare sa att man kunde skriva ut blanketten från internet från där jag gick och då fanns det bara det: Samlat betygsdokument. Därför jag har missuppfattat allt, läraren måste ha sagt fel! Eller?

Skriv kommentar: