Har betyget kommit in?

Hej, jag har sökt till civilekomonlinjen i två städer nu till hösten o hade alla speciella behörigheter förutom ma C (har även sökt in till en annan utbildning där jag inte behöver ma C) som jag läste till nu i höstas. Skickade in betyget som var vidimerat till studera ett tag innan sista anmälningsdag och sen så mejlade jag dit och så skrev dom tillbaka att de fått in brevet. Men nu så har det ju ändå gått ett tag och om jag loggar in så står det att den andra utbildningen är behandlad, men höjningen från betyget i Ma C är inte inräknat, för visst ska de ändå va det, eller är det bara vid de betyg där jag behöver just Ma c? Och varför står det inte att det är behandlat på civilekonomlinjen än? Kan de ha blivit något fel med betyget jag skickade in, har mejlat men dom har inte svarat? Blev bara så nojjig, det kanske ska vara så då man skickat in ett betyg på en kurs som man läst till eller? Tacksam för svar!
Emma 2009-06-11 02:22

Kommentarer:

Chris Wigh Studie & yrkesvägledare 2009-06-11
Hej
Ma C räknas medräknas til utbildnigar som kräver Ma C och den räknas även om till andra utbildnigar om den höjer ditt snitt.
Det är inte säkert att de har hunnit att behnadla alla inkomna dokument. Det viktigaste är att det stämmer när du får ditt kontrollbesked.Om det då inte stämmer så måste du ta kontakt med VHS:
Hälsningar Chris,www.syoguiden.com

Skriv kommentar: