akuuuut svar

så om jag tackar jag till reservplateserna komemr jag då inte att kunna behandlas i urval 2?
Eller kommer jag då jag taclkar jag till rserverna att få en behandling på urval 2?
tack för tidigare svar
mvh
gm
Gm 2009-07-10 02:25

Kommentarer:

E 2009-07-11
Tackar du ja till en reservplats så kommer du att fortfarande ha en chans att komma in till urval 2 om så många som var före dig i kön tackar nej. Bara hoppas att många svarar nej! Vad är du för reserv? (Jag är 9:e och har ingen aning om hur många som brukar tacka nej som redan är antagen, i våras till ett program var jag 11:e och blev tillslut 5:e till andra urvalet så jag kom inte in, men det värsta är om jag nu skulle bli 2-3:e reserv efter andra urvalet o inte komma in! Som att förlora på mållinjen.)
Gm 2009-07-12
jag är på 34:e reservplatsen i mitt 3:e alternativ har nog inte chans att komma in på första och andra valet:(
tack för svar!!
Sussi 2009-07-20
gm: man vet aldrig... de 33 före dig i reservkön kanske glömmer tacka ja, ångrar sitt val eller tror att de inte att de har nån chans och hoppar ur kön... och en del av de som fått en plats kanske också glömmer tacka ja eller ångrar sig... och vipps så är det du som står i tur för en plats... sånt kan man inte förutspå så det gäller att välja att chansa och se hur det går eller att hoppa av och inte veta hur det skulle kunna ha gått...

Skriv kommentar: