Hej Chris

Hej!

Jag heter Therese Zätterqvist!

Jag har en ganska omfattande fråga som jag hoppas att du kan hjälpa mig med.
Jag undrar om det går att få tag på kontaktuppgifter till alla skolor/utbildningar i Sverige inom textil/sömnad och mode design? Vad jag förstod så jobbade du mestadels med gymnasie- och vuxenutbildning, jag söker också efter högstadieutbildningar med denna inriktning. Du kan kanske tipsa mig om var jag kan vända mig!

Jag ligger i startgroparna med ett nytt projekt som heter YoungDesigner - med syfte att uppmärksamma unga designers runt om i Sverige.

Innan jag tar detta vidare vill jag helt enkelt kolla om det finns något vidare visat intresse från elever/utbildningar etc.

Hoppas att du kan hjälpa mig på något vis. Tack på förhand!

Vänligen, Therese Zätterqvist
Therese 2010-06-10 03:09

Kommentarer:

Sofia 2010-06-14
Textilhögskolan i Borås gör varje år en broschyr där de samlar textil- och designutbildningar i Sverige. Där finns tyvärr inte högstadieutbildningar med.

http://www.hb.se/wps/wcm/connect/?MOD=PDMProxy&TYPE=personalization&ID=NONE&KEY=NONE&LIBRARY=%252FcontentRoot%252Ficm%253Alibraries%255B7%255D%252FTHS%252FDokument%252FPDF%252FBroschyrer&DOC_NAME=%252FcontentRoot%252Ficm%253Alibraries%255B7%255D%252FTHS%252FDokument%252FPDF%252FBroschyrer%252Ftextilguiden_lag.pdf&VERSION_NAME=NONE&VERSION_DATE=NONE&IGNORE_CACHE=false

Skriv kommentar: