Sjukgymnastutbildning i Kalmar

Hej! Jag funderar på att söka in till Sjukgymnastprogrammet i höst och har tittat lite på Linneuniversitetet (Kalmar). Är det någon som har erfarenhet av att plugga i Kalmar? Är det en bra stad för studenter? Och, viktigast, är det någon som har någon erfarenhet om sjukgymnastutbildningen i Kalmar? Den är ju relativt ny - bra/dåligt?

Moa 2011-03-19 08:01

Kommentarer:

Challan 2011-03-28

Hej! jag har ingen erfarenhet av studier i Kalmar. Har själv funderat på att söka till sjukgymnastutbildningen där. När jag kontaktade den en studievägledare sa hon att det utbildningen endast startar om de får tillstånd, så det är inte klart än om den startar än.

Jox 2011-03-30

Att studera i kalmar är underbart :)

Funderar på denna utbildning med, hoppas de får tillstånd för Kalmar är en underbar stad.

Malin 2011-04-13

Om du kan tänka dig att flytta till Västerås tror jag att sjukgymnastprogrammet finns där på MDH också. Jag bor i Västerås nu och tycker att det är en trevlig stad.

Thomas 2011-06-13

Tänk på att utbildningsorterna utgör inte enbart ett förändrat geografiskt läge beroende på var man läser, utan även inriktning på de olika utbildningarna. Detta torde vara viktigare än själva staden. Jag vet var jag hade valt i alla fall.

Skriv kommentar:

Taggar: sjukgymnastik