Träffa syo i stockholm

Hej! Hur gör jag för att få träffa en studie och yrkesvägledare i Stockholm? Ska jag vända mig till KTH eller Stockholmsuniversitet? Jag behöver fråga om hjälp och råd, eftersom jag måste omskola mig. Det jag är intresserad av gäller info om naturvetenskapligtbasår samt biologistudier. MVH/ Jenny F (P.S kan inte få hjälp av AF, eftersom jag inte är arbetslös D.S)

Jenny F 2011-10-31 12:31

Kommentarer:

Chris Wigh Studie & yrkesvägledare 2011-10-31

Hej

Då är det bäst att vända dig till en institutionsvägledare inom biologi på den naturvetenskapliga fakulteten.Kontaktuppgifter brukar finnas på institutionernas hemsida.

Hälsningar Chris ,www.allastudier.se

Maria larsson 2012-03-30

Hej!

Jag jobbar som Elevassistent just nu och funderar på att utbilda mig vidare inom skola.

Vet inte exkat vad/hur, så skulle vilja träffa någon som kan guida mig igenom skolor och förslag.

Vem/vart vänder jag mig??

Mvh

Maria Larsson

Gabriel Leek 2013-10-21

Hej! Jag har en är i stort behov av att skola om mig då jag har en handledsskada och inte lämpar mig för mitt jjobb. Jag är intressad av naturvetenskap men hittar inte i djungeln av kurser så jag skulle vilja prata med någon som kan hjälpa mig hitta rätt. Mitt mobilnät är 0706882754 mitt personnr är 870611-75727

Tack på förhand! 

//Gabriel

Skriv kommentar:

Taggar: naturvetenskap, biologi