Motarbetad

Hej

jag läste på distans ht-11 på MIUN (a-kurs), men på den sista delursen så fick jag inte godkänt på mitt arbete. I handledn. stod att ja kunde lämna in vid uppsamlingstenta aug-12. Gjorde detta men får då veta att jag ska registrerara om mig på den delkursen (för ht12) för att få ny bedömning av mitt arbete!!?

Jag studera denna termin på annat universitet och jobbar och har inte haft tid att omreg. mig.

Kontaktade prefekten på den instutionen som skulle titta på mitt ärende och återkomma... det var i september... och ingen har hört av sig, fast han sa de skulle höra av sig inom en vecka.

Komtaktade då kursansvarig för samma delkurs denna termin, som säger att jag ska kontakta min gamla kursansvariga... som tidigare sa jag skulle kontakta nuvarande kursansvarige...!

Nån som hänger med?? Det är knappt jag själv gör det. Jag har starka mmisstankar om att man vill motarbeta mig eftersom jag fördjupade mig i ett ämne som är mycket känsligt, turister och säkerhet. Skickade mitt arbete till en utomstående forskare som tyckte det var bra, sen har jag fördjupat och finputsat mitt arbeta mera.

Vad ska jag ta mig till?  Jag vill ju ha mina 7.5 poäng! Och godkänt, för det ÄR bra det jag gjort.

/T

Therese 2012-11-30 18:01

Kommentarer:

Chris Wigh Studie & yrkesvägledare 2012-12-04

Hej
Jag har vårt att tro att det beror på att någon vil motabeta dig. r du missnöjd så kan du alltid ta kontakt med t ex rektor elelr prefekten som är de högsta cheferna:
Hälsningar Chris

Skriv kommentar:

Taggar: betyg och bedömning