Studier

Hej Niklas heter jag och jobbar idag på ett företag som heter Kanviva AB. här axlar jag idag rollen som resurs person och gör lite av det mesta. Jag vill utöka min behörighet på företaget och bli handledare. Men då är ett av kraven att jag har minst 1 års eftergymnasiala heltidsstudier på HÖ eller UN. Jag har funderat fram och tillbaka långt och länge och det jag jobbar med idag vill jag fortsätta med och jag stor trivs! Jag sitter i funderingarna på att läsa till social pedagog. och vill då läsa på distans och gärna på 25% men jag har ingen aning om vart jag ska leta eller vart jag ska vända mig. har varit i kontakt med KAU men dom hänvisar till socionomutbildningen som de erbjuder. Och det är inte aktuellt då jag älskar mitt jobb och vill inte sluta. Skulle ni kunna hjälpa mig att komma ett steg närmare mitt mål och min dröm genom att maila tips och ideer på vart jag kan vända mig samt hur jag ska gå tillväga. 

Med vänligaste hälsningar 

Niklas Spets

076-78 01 666

niklas_spets@hotmail.com

Niklas 2015-11-30 13:13

Kommentarer:

Chris Wigh Studie & yrkesvägledare 2015-12-01

Hej
Du skriver inte inom vilket område du jobbar? Företaget kräver 1 års studier för att bli handledare men inom vilket område?
hälsninar Chris

Niklas 2015-12-03

social pedagog. vill jag utbilda mig till men jobbar idag som resursperson.

MVH

Niklas

Skriv kommentar: