Undrar bara...

i vilken typ av utbildningsform (folkhögskola, högskolan, komvux och Ky) har kommunen rätt att lägga sig i? (som man vill läsa i)...
sen undrar jag på körskolorna...vad finns för krav där?
vad ställer de för frågor om man ska börja ta körlektioner? ställer de frågor om ens ekonomi och om man har jobb och sånt...
Mvh Sarah...
Sarah 2008-04-11 01:22

Kommentarer:

Chris Wigh Studie & yrkesvägledare 2008-04-17
Hej
Eftersom Komvux är den enda skolforemn så är det den som de kan ha synpunkter på.
Har du bara ett körkortstillstånd och kan betala dina körlektioner så ska det inte vara några problem
Hälsningar Chris, wwww.syoguiden.com
Sarah 2008-04-18
hur fixar man körkortstillstånd?
det gör man när man börjar ta lektioner?
man kan väl inte ha det innan man ens har börjat eller?
(begär de det?)
Mvh Sarah
Sarah 2008-04-19
jag undrar måste man ""ha en egen bil"" som man övningskör med..är det ett krav? alla har ju inte möjlighet till det eller råd... eller är det ok tro om man har en vän, lånar hans bil och han är med i bilen när man övningskör?
""att man får öva lite då och då..och på körlektionen behöver man """"ha en egen bil"""" som man kör med på lektionen med eller tar läraren kanske skolans bil eller hans egna bil? hur funkar det för det mesta?""
Mvh Sarah
Sarah 2008-05-06
(begär de det?)
""och så undrar jag måste man """"ha en egen bil"""" som man övningskör med..är det ett krav? alla har ju inte möjlighet till det eller råd... eller är det ok tro om man har en vän, lånar hans bil och han är med i bilen när man övningskör?""
""att man får öva lite då och då..och på körlektionen behöver man """"ha en egen bil"""" som man kör med på lektionen med eller tar läraren kanske skolans bil eller hans egna bil? hur funkar det för det mesta?""
Mvh Sarah
Sarah 2008-05-06
(begär de det?)
""och så undrar jag måste man """"ha en egen bil"""" som man övningskör med..är det ett krav? alla har ju inte möjlighet till det eller råd... eller är det ok tro om man har en vän, lånar hans bil och han är med i bilen när man övningskör?""
Mvh Sarah

Skriv kommentar: