Slutbetyg

Hej jag började läsa på komvux år 2005 och hoppade av några terminer senare men började igen år 2010 och har läst 20100 pöang hittils, min fråga är hur länge gäller komplettering alltså jag hörde att det är 6-7 år men när jag läste här så stor det 8 år. är det 8år eller 6-7? om det är 8 år då har jag bara 250 pöang kvar att läsa annars måste jag börja om:( snälla svara

Ahmad 2012-03-15 20:56

Kommentarer:

Chris Wigh Studie & yrkesvägledare 2012-03-21

Hej
Jag tror du tänker på den s k 8-årsregeln som säger att betyg som ska föras över från ett gymnasiebetyg(samlat betygsdokument) inte får vara äldre än 8 år. Men har du läsa allt på komvux ska det inte vara något problem.
Hälsningar Chris

HUSSAIN ULI GO 2014-12-05

MIN BROGEGET OM hola ing ored om at red din baren

MIN PROGE AT HOLA MIN NAMN SKOLAN AT NI ING SJUK OM AT ELNO MORD OM SKOLAN OM NI ING DOM NI HEMT DINA BOCH OM AT FNGLS FRÅN KOM GÖT TIL BRG OCH MATI OM AT FÖR ÅR DOM OM AT BRGT BYT 3 PLATS i rbets förmdling

OM POLIS SJUK MIN BROGEKET OM ING TE TIL BCKA OCH TEDNING

TIL P RONT L OCH MIN PROGEKET L OM MDSIN KAST JAG FRÅN VAR FÖR RED MIN VARDEN OM AT VKTIG SEN F

til p ) LAND OM POLITIK AT INGET VIL VI RESLAN AT UL GO GLAD MED M KUNG SVERIGE om vaten milon
om at inget skad til nu SVERIGE,413 03GÖTBOR BCKATRESN  ANDRALÅNG 9
cd politik inget at jag uli go kart migraion svarket och bild kyrka nu hos almfail alnooi inge politk mit nam hussain abed ahmad at ni sverige til jag inge plos mina tand på grånd av jag up ftre til tv och sd och lemp hur ni nu at visa at fågel at står krig mot mig om at vi dö
helsninger uli go
ing politik brHEM FARLIG GÖTBORIG OCH DOM SJUK STELA OM MINA PENA v
om min cd mp ! # % ( ? JAG hälsning f
om ing sdam hosen i arbets för mdling
tedning

om tomat at uL go at ased var om at ul l 
at att edn k sd in ted KAIS FRÅN MASARLIG M SO DOM SJUK
lit beng arb
OM ENG R OC HS OM MIT NMN UL GO OM ING KRIG
om usen husaen ul go use land
f hussain INRD GT HU KL NB VC LUMP SNÄL HUSSAIN S NÄL

Skriv kommentar: