Råd

Hej

Jag behöver lite tips och råd för att välja rätt kurs i bokföring, får jag kontakta nån studievägledare för att hjälpa mig? Tack på förehand

Mvh

H.Badran

HebatAlla Badran 2012-03-07 11:20

Kommentarer:

Chris Wigh Studie & yrkesvägledare 2012-03-12

Hej
Om du ska läsa kursen på högskolan kan du ta kontakt med studievägledare på den institutionen. Om du är osäker på var och på vilken nivå kan du ta kontakt med en studievägledare inom vuxenutbildningen,  t ex på ett vägledningscentrum
Hälsningar Chris

Hej
Om du ska läsa kursen på högskolan kan du ta kontakt med studievägledare på den institutionen. Om du är osäker på var och på vilken nivå kan du ta kontakt med en studievägledare inom vuxenutbildningen,  t ex på ett vägledningscentrum
Hälsningar Chris

Hej
Om du inte vet på vilken nivå du ska läsa kursen så kan du ta kontakt med en studievägledare på ett kommunalt vägledningscentrum.Det finns i alla kommuner och brukar ligga under vuxenutbildningen.
Hälsnignar Chris

Sabine 2014-05-07

Hej!  Om man har läst en psykolog utbildning i ett annat land och även jobbat som psykolog men nu vill flytta till Sverige, hur kan man kompletera sin utbildning för att få en godkänd legetimation i Sverige.

Skriv kommentar:

Taggar: yrkesutbildning