Spa-utbildning

31 jan 2007
Fråga:
Hej Och jag hoppas ni kunde hjälpa mig med detta.. Det är så att jag försöker hitta en bra skola med bra utbildning! En internationell spa skola. Men det finns så många och vill gå i en skola som är rekomenderad! En skola som ger dig en bra utbildning. Jag vill kunna vara en profisionell ägare för ett spa! Jag undrar om ni kan någon känd spa utbildning? Jag har kollat igenom så många men det är alldelses för svårt att veta vilken man skall ta. Jag har kollat igenom en hemsida http://www.beautyschoolsdirectory.com Men kan man få CSN lån på dessa skolor? Men jag vill kunna gå i en skola som man kan ta CSN lån eftersom jag vill inte gå i någon fristående skola som man betalar. Jag vill ha en lång utbildning där jag kan lära mig teoretiskt och praktiskt! Vill att det ska vara en bra skola.  Alltså en skola med erfarenhet & utbildade lärare! Finns det någon stor och känd skola? Inom europa eller andra sidan världen? Hoppas ni kan hjälpa mig! Har ni något råd & tips om någon skola? Varma hälsningar

Svar: