Är Newton en bra skola?

Som sagt i Rubriken. Är Newton en bra skola att gå, man betalar ju en rätt stor summa för att gå där. Vad sägs om skolan generellt??

Mvh Linda

Linda Jansson 2016-01-22 13:35

Kommentarer:

Chris Wigh Studie & yrkesvägledare 2016-01-24

Hej
Jag kan tyvärr inte uttala mig om olika skolors kvalité. Jag antar att du menar deras diplomutbildning som man själv får bekosta
Hälsnigar Chris

Anonym 2016-06-28

Hej! jag går utbildningen systemutvecklare .NET i Göteborg vilket är en av deras YH-utbildningar och jag kan inte förstå hur man kan misslyckas så mycket med en utbildning. I alla kurser utom en har vi inte haft någon ämneslärare. Klassen har i varje kurs utryckt sitt missnöje och kommit med konstruktiv kritik på hur man ska lösa det, ändå så har det varit samma sak i varje kurs. Skolan saknar helt kvalitetes rutiner när det kommer till rekrytering av lärare till kurserna. 

Jag kan inte ens finna ord för hur dåligt genomförd och planerad utbildningen jag läser är. Enligt mig är det bedrägeri skolan håller på med. Jag har fullförståelse för att det bli del i en kurs men det är verkligen hela utbildning.

(Jag måste tillägga att detta är absolut inte endast min åsikt utan jag talar för hela min klass) 

Skriv kommentar: