läkarutbildning danmark

hej jag är ännu en som har tänkt söka till läkarutbildningen i danmark i år. Min fråga är om det är ok om man skriver ut ansökningsblanketterna i svartvitt? Är det ok om baksidan på ansökningsschemat inte är på baksidan av pappret, utan det är 2 papper?

Slutligen undrar jag också om man bör skriva universitets namn på kuvertet eller endast adressen som står på optagelse.dk? Man måste väl skriva Danmark underst ändå?

Några av frågorna kan verka dumma men jag har dessvärre ingen annan att vända mig till med dem. Tack på förhand / Ezekiel
Ezekiel 2008-02-25 01:13

Kommentarer:

Chris Wigh Studie & yrkesvägledare 2008-02-26
Hej
Du kan skriva ut ansökningsblsnketterna från Optagelse.dk. När det gäller sid 2 så kan du kanske gå någonstans och kopiera kvot-2-delen til en baksida.
Du ska skicka en ansökan till varje universitets så du måste leta rätt på adressen til varje utbildningsort.Du hittar adresserna där du hittar koderna.
Hälsningar Chris, www.syoguiden.com
Ezekiel 2008-02-26
Godkänns det inte om kvot-2 delen är på separat papper då?
Sussi 2008-02-27
Tror det går på vissa utskrivare att välja utskrivning på två sidor av ett A 4 papper. Har i alla fall sett att det går på något bibliotek
Louise 2008-02-28
Men frågan är om det inte godkänns att det är två separata papper?
... 2008-02-28
Jag skicka in med två separata papper eftersom jag skrev ut dem från internet. Jag hoppas det funkar. Känns konstigt om det inte gjorde det.

Skriv kommentar: