fortsättning Köpenhamn läkare

Hej igen!
Jag tror att jag kommit in på kvot 2. Även jag tror att jag kommer att pendla ht-08 från Malmö el Lund.
Eva 2008-08-02 01:35

Kommentarer:

Ewa Burian 2008-08-03
Tjohooo allesammans! Jag kom också in i Köpenhamn =) Börjar i feb. 09. Vore grymt kul om man kunde knyta lite närmre kontakt med andra läkarstudenter. Har ni kanske facebook? Skaffa gärna det om ni inte har det :D Haha! Går supersnabbt, och är ett smidigt sätt att hålla kontakten med folk. Bara att adda mig som vän: Ewa Burian. Jag kan också skapa en grupp där vi kan snacka loss :D  See ya!
Mohammad 2008-08-03
Nice Eva!

Bor själv i Lund så ska pendla därifrån. Lite nyfiken bara, Vet någon hur lång tid tar när man väl är i köpenhamn att komma till universitetet?
Eva 2008-08-03
Jag vet inte riktigt men tittade på eniro och då ser det ut som om närmast är norreport om det är panum institutet vi ska vara på, men som sagt, jag vet inte. Bor också här nere nu.

Ingen som börjar 1 sep?
Jinn 2008-08-03
Hej allihopa!

Ska man pendla så är det smidigast att bo så centralt som möjligt. Från tågstationen i Köpenhamn till själva Panum Instittutet så tar det 30 minuter med bil. Har ingen aning om hur man ska ta sig dit kommunalt eller hur lång tid det tar.
Mohammad 2008-08-03
Gött Ewa!

Bra idé med facebook. Har addat dig nu. Alla andra blivande läkare, gör samma sak så skapar vi en grupp :)

ses!

Skriv kommentar: