praktik utomlands!!!

jag ska ut på praktik i maj i 4 mån. går en ky utbildning som heter kulturturism o marknadsföring. det jag helst vill vet jag inte än, men jag tycker om att se hur långt sverige har kommit som turismland i världen sett från ""andra sidan"" börjar känna paniken komma nu... jag kan ändå tänka mig att jobba med turismorganisationer och arrangemang, men jag är väl för stressad för att hitta något som passar. Jag vill vara utomlands o de länder jag tittat på är australien (sydney), london, kina (peking). jag behöver lite förslag på praktikplatser... tack
Anonym 2007-02-25 00:11

Kommentarer:

Anonym 2007-02-27
Hej
Utbytesprogrammet Leonardo da Vinci har praktik för bl a de som KY-utbildningar och vill ha praktik utomlands. Gå in på länken fö rmer information
http://www.programkontoret.se/templates/ProgramPage____1897.aspx
Andreas 2008-02-26
Hej,
Hutong School har ett antal mycket intressanta praktik mojligheter i Peking. Praktiken/Sprakutbildningen/och eller kultur studier packas ihop i ett paket som du kan lana till genom CSN. Ga in och las pa www.hutong-school.com for mer information. Jag heter Andreas och jobbar som representant for hurtong-school har i sverige. Vi har precis haft ett tiotal svenska studenter nere, sa sag till om du vill prata med nagon som studerat hos oss!

MVH
Andreas
andreas@hutongschool.com

Skriv kommentar: