läsa läkare i rumänien

Hej Chris... det e så att jag vill läsa till läkare i rumänien cluj men kan inte hitta deras ansökningblanketter... vet du/ elr kan du länka till mig så vore det jätte snällt av dig
hälsningar /ida
Ida 2010-02-08 02:53

Kommentarer:

Chris Wigh Studie & yrkesvägledare 2010-02-09
Hej
Jag tror du kan skriva ut ansökningshandlingar från denna länk annars kan du ringa till ambassaden aå kan de hjälpa dig.
http://www.edu.ro/index.php/articles/3404
Hälsningar Chris,www.syoguiden.com
Hans kungliga höghet 2010-02-10
blä varför läsa på ett zigenarställe ? har du så dåliga betyg så plugga till något annat. du får inte stjäla mina organ.
Ida 2010-02-11
HAHA´.... det e kunskapen som räknas ... ska vi jämföra en indisk läkare med en svensk så vet du att indien ligger på topp ( bl a de bästa i världen)... i sverige ligger vi på nr 33 i mattekunskaper där rwanda som är ett fattigt afrika land och eleverna räknar matte på marken med vita kritpennor har bättre matematik-kunskaper än oss i sverige... vi svenskar borde skämmas tycker jag...
så att säga att rumänien har dålig utb-standard pga det är ett zigenarställe ...är inte särskilt logiskt längre...
Hans kungliga höghet 2010-02-13
knappast. afrika ä skit och har ingen chans mot oss i väst. Att du vill läsa i ett skitland som rumänien är för att du har så kassa betyg. Det borde vara förbjudet för zigenare från rumänien att komma ch arbeta här sen.

Bli undersköterska istället. du kan ju alltid sno pensionärernas småmynt när de sover så ökar du lönen.

Sverigedemokraterna rular!

Skriv kommentar: