Medicin Århus vinterstart 2013

Fick hem ett brev där det stod att jag blivit antagen till medicin i Århus med start vintern 2013, blev jätteglad! Är det någon annan som har kommit in? Har lagt mig i bostadskö men undrar om ngn vet om det är svårt att skaffa lägenhet i Århus?
Amanda 2012-08-06 10:48

Kommentarer:

Chris Wigh Studie & yrkesvägledare 2012-08-09

Hej

Pröva här
http://www.ungdomsboligaarhus.dk/
Hälsningar Chris

Sandrella 2012-08-20

Hej, 

Jag har också blivit antagen till att läsa medicin på århus med start vintern 2013, ska bli så kul att läsa där. Jag har hört att det inte alls är svårt att få lägenhet eller studentlägenhet i Århus. Vet någon när det exakta datumet för vinterstarten är?

Mimma 2012-09-16

Hej!

Vad trevligt, har oxå blivit antagen till medicin i Århus med start vintern 2013, vet inte när man börjar exakt, är det någon som vet? Man kanske får info hemskickat, eller ska man kontakta universitetet? Hur går det med boendesökandet för er?

Amanda 2012-09-27

Hej, vad roligt! Nej, jag vet inte när vi börjar men någongång i månadsskiftet jan/feb tror jag. Har anmält mig på ungdomsboligaarhus men något mera har jag inte gjort. Har ni hittat något boende? 

Amanda 2012-09-27

Hej, vad roligt! Tror vi börjar i månadsskiftet jan/feb :) Jag har bara anmält mig på ungdomsboligaarhus, inget annat. Hur går det för er? 

Skriv kommentar:

Taggar: läkare, medicin