vem är sussi? Syo?

Hej!

Jag undrar vem Sussi är. Du verkar svara flitigt på frågor här på forumet, men ofta får man inte något utförligt svar. Dessutom så är det inte så stor chans att ex. Chris Wigh svarar när ngn annan redan svarat vilket är mkt irriterande!
Jag 2008-09-25 01:44

Kommentarer:

Sussi 2008-09-25
Jag är en som gillar att svara på frågor på det som jag vet något om om, är ingen syo eller så men kan en del som jag anser mig kunna dela med mig till de som undrar.

Eftersom vem som helst kan skriva svar i detta forum så är ju risken också att det är fler än Chris som kan ge något svar på frågor som ställs, och det kanske inte alltid är så att hon har tid att läsa och svara på allt så även där man inte ger ett svar kan bli obesvarat. Så då kanske det är bra att någon som kan svara på en fråga också gör det...

Om det bara skulle vara Chris som kunde besvara frågor så borde det inte finnas någonstans att skriva ett svar utan att logga in som syo. Men det gör det, och då kan vem som helst skriva här...
Johanna 2008-09-25
Nu blev jag också fundersam vem är Sussie? Är Sussies svar tillförlitligt?
Önskar gärna svar från ngn som arbetar som studievägledare också...
Sussi 2008-09-26
Här kan vem som helst svara på frågor och de svar som är med en viss typ av tecken i blått visar att Chris har svarat... det utan det tecknet är svarat av andra och om de är tillförlitligt eller inte tror jag man själv får ta ställning till i ett forum som detta, där vem som helst kan svara... finns många som vet saker också utan att vara en syo så... det kanske är bra svar i alla fall...

Vill man bara ha svar av en studievägledare så kanske det bästa är att söka någon i sin kommun, skola eller så. Då vet man att man får svar från en studievägledare och inte någon annan...
Chris Wigh Studie & yrkesvägledare 2008-09-26
Hej
Som tidigare sagts så är det fritt fram för den som vill att svara. I mån av tid går jag in och tittar på redan tidigare svar och ser jag något som är dirket felaktigt så bukar jag göra ett tillägg eller en rättelse men för det mesta är svaren korrekta.Det finns ju många som kan svara även om man inte är syv.
Hälsningar Chris, www.syoguiden.com
Philip 2008-09-27
Har märkt att när det gäller läkarutbildningen ( som jag själv är insatt i ) ger Sussi mer korrekta svar än vad Chris gör.
För övrigt är det här en fantastiskt bra sida!!!

Skriv kommentar: