Hjälp

Hej! tänkte fråga ifall det finns något nr man nå syon i stockholm? Har letat överallt men inte hittat.
Neval 2009-09-08 02:33

Kommentarer:

Chris Wigh Studie & yrkesvägledare 2009-09-09
Hej
Studievägledare finns både på universiteten, arbetsförmedlingen och inom vuxenutbildningen. Om du inte vet vad du vill och ha vägledning så är det bäst att ta kontakt med ett vägledningscentrum. Jag länkar till kontaktuppgifter
http://www.stockholm.se/ForskolaSkola/Vuxenutbildning/Studie--och-yrkesvagledning/
Hälsningar Chris,www,syoguiden.com
Hanna Jonsson 2009-09-10
Hej!

Jag heter Hanna och är 19 år, i våras tog jag studenten från samhällsvetenskapligaprogrammet med inriktningen samhällsvetenskap på Vimmerby Gymnasium.
Mitt dilemma är nu vad jag ska söka vidare till ... jag vill verkligen börja plugga, men har svårt att bestämma mig för vad.

Jag älskar att engagera mig i saker och ting, jag var elevrådsordförande och satt i både i balkommittén och i studentkommittén som planerare och sekreterare/ordförande.
Jag tycker om att vara delaktig och känna mig viktig. Jag tycker om att styra och ställa och gå på möten. Jag vill gärna kunna ha kontakt med
""olika typer av människor och vara lite av en """"kontorsnisse"""", fast inte bara sitta vid kontoret. Jag vill gärna ha ett jobb som innebär stor kontakt med andra""
människor, gärna samordna olika saker. Jag vill gärna ha en karriär som jag satsar på, även en bra lön. En riktig businesswomen skulle man kunna säga:)

Kan du komma på något som du tror skulle passa mig så vore jag oerhört glad för ett svar!

Stort tack på förhand!

Skriv kommentar: