Hjälp! behöver komma i kontakt med en syokonsulent!

Hejsan!
Jag har planer på att börja plugga i höst, men vet ej vart eller exakt vad, behöver komma i kontakt med en syokonsulent som jag kan rådgöra med! Det är ju jätte svårt att hitta ngn att prata med!
Är oerhört tacksma för svar!
MVH
Maria Loman
Maria 2010-01-04 02:48

Kommentarer:

Chris Wigh Studie & yrkesvägledare 2010-01-07
Hej
Studievägledare finns både inom vuxenutbildningen och på högskolorna. Börja med att beställa tid hos en vägledare på ett vägledningscentrum ifall det  finns ett där du bor.Du kan också vända dig till högskolan antingen till den allmänna vägledningen eller till en vägledare på en institution. Ifall det inte finns någon högskola där du bor så erbjuder många högskolor kontakt med syv via chatt eller vägleding via Skype. SyoGuiden har sammanställt länkar till vägledare on-line.Jag bifogar den
http://www.syoguiden.com/innehall/2k5_index.asp?BenID=1&ID=1464&ID2=3250&LankID=0&StatID=1812
Hälsningar Chris,www,syoguiden.com
Isabella 2013-03-28

Hejsan! Mitt mål är att börja studera till hösten men vet inte riktigt vad jag sak söka till för att bli inköpare. vore sjukt tacksam för svar. Har tidigare pratat med en syo men hon kunde inte så mycket :( Mvh Isabella

Linus 2014-08-20

Den lilla hjälp som jag fick av hemsidan "Syoguiden.com" hjälpte föga, och att försöka ta reda på hur man får tag i en Syokonsulent med hjälp av internet verkar vara svårare än att hitta en nål i en höstack. Därför önskar jag en uppdaterad länk som fungerar eller en mailadress/länk till en chatt för att kunna prata med en syokonsulent.

/Tack på förhand

Skriv kommentar: