Kundserviceagent sökes till Blocket

Som kundserviceagent på Blocket kommer du jobba i ett team som brinner för att ge våra kunder den hjälp de behöver för att få ut det mesta av Blocket. På ett enkelt och effektivt sätt kommer du arbeta för att ge Blockets rad-annonskunder förstklassig kundservice via e-post och chat samt kunna hjälpa till med alla former av problem som kan uppstå. Du kommer också att vara med och utveckla siten genom att vara kundernas ambassadör i utvecklingsarbetet av sajten.

Dina ansvarsområden

Med hög servicekänsla svara på inkommande e-mail och telefonsamtal för att lösa kundens problem på bästa sätt samt säkerställa att kunden får all information den behöver. Hjälpa till med teknisk felsökning om kunden behöver det, samt bidra till att förbättra kundservice på ett engagerat sätt genom att komma med förslag och idéer. Vidare är det viktigt att identifiera och rapportera buggar till våra utvecklare samt identifiera bedrägliga mönster och skydda våra användare.

Din profil

  • Erfarenhet av kundtjänst
  • Van att kommunicera med kunder både verbalt och i skrift
  • Serviceminded
  • Snäll

Du har ett starkt fokus på kundbehov och på kundtillfredsställelse, och du har lätt för att lära dig nya saker. Du tar också lärdom av tidigare erfarenheter för att kunna bli bättre på det du gör. Du anpassar snabbt ditt arbetssätt efter nya instruktioner och arbetar effektivt för att uppnå dina och teamets mål. Tempot i teamet varierar beroende på aktivitetsnivåerna på sajten, därför behöver du vara duktig på att leverera hög kvalité under press såväl som under lugnare perioder. Du talar och skriver svenska obehindrat och uttrycker dig mycket väl i skrift, samt har goda kunskaper i engelska. Tidigare erfarenhet av kundsupport är ett krav. Erfarenhet av support via telefon och via chat är meriterande.

ANSÖK: https://express.candarine.com/campaign/url/forward/47ae0160b6a4

Eva 2016-03-24 17:12

Skriv kommentar: