Kandidatexamen - Marknadsföring
De Montfort University (DMU)Kandidatexamen - Marknadsföring
De Montfort - bästa kurserna inom marknadsföring
De Montfort University har en av de största fakulteterna i marknadsföring i England och många av föreläsarna har internationellt rykte och har själva arbetat i branschen. När du läser en Bachelor of Marketing kommer du att utveckla en fördjupad förståelse av verktyg och aktiviteter för kommunikation inom marknadsföring, köpbeteende, målgruppsanalys och kampanjplanering. Du kommer också att lära dig att genomföra digital och traditionell medieplanering.
Förkunskaper
För att komma igång med en ansökan, fyll i intresseanmälan nedan så hjälper Blueberry dig med resten! Ansökningsprocessen via Blueberry är helt kostnadsfri och du får även gratis studierådgivning.
För att bli antagen till De Montford University ska du ha fullständiga gymnasiebetyg med C eller mer i engelska 5 och 6. Alternativt kan du visa upp ett TOEFL-test med minst 80 eller en IELTS-examen med minst 6.0.
Examen & Intyg
Efter avslutad utbildning får du en Bachelor of Marketing / Kandidatexamen i Marknadsföring
Kostnader
Den här utbildningen har en terminsavgift. Du kan ansöka om CSN-lån för att bekosta helt eller delvis denna terminsavgift, samt söka lån och bidrag för levnadskostnader, flyg och försäkring.
De Montfort University (DMU)
4 skäl att studera på DMU
Hur kommer det sig att DMU får ut över 96% av sina elever på arbetsmarknaden varje år? Hur fick 1000 elever chansen att åka till New York gratis tidigare i år? Varför är elever från DMU alltid utvalda till den viktiga Graduation...
Gör en intresseanmälan
Hitta till utbildaren
De Montfort University (DMU)
Det finns inga recensioner för Kandidatexamen - Marknadsföring
För att få mer information om utbildningen Kandidatexamen - Marknadsföring från De Montfort University (DMU), fyll i dina uppgifter:
Var finns framtidens jobb & hur mycket kommer jag att tjäna?
Få koll på vad du kan tjäna efter din utbildning och om den branschen är värd att investera din tid i.