Samtida perspektiv inom marknadsföring

Högskolan i Gävle
Sammanfattning
Fristående kurser (avancerad nivå)
Gävle
7.5 hp
Deltid
Klassrum
Startdatum: Höst 2024 - Gävle

Samtida perspektiv inom marknadsföring

Kursen ger kunskaper, färdigheter och förmågor att förstå de samtida perspektiven som styr beslutsfattande inom marknadsföring. Kursen omfattar marknadsföringsstrategier för stora såväl som små och medelstora företag och bedöma inflytandet av samtida frågor på beslutsfattande och strategiformulering i marknadsföring.

Förkunskaper

Examen på grundnivå som omfattar minst 180 högskolepoäng, eller motsvarande akademiska kvalifikationer från ett internationellt erkänt universitet, varav 90 högskolepoäng inom huvudområdet företagsekonomi, varav dessa 30 högskolepoäng inom organisation, marknadsföring, internationellt företagande eller relaterade områden. Samt Engelska 6 eller motsvarande kunskaper i Engelska.

Högskolan i Gävle

Högskolan i Gävle - populär och miljöcertifierad Gör som 16 000 andra -plugga på Högskolan i Gävle. Vi erbjuder dig både unika och utmanande utbildningar. Du kan läsa yrkesutbildningar som sjuksköterska och lärare eller varför inte fördjupa dig i ingenjörernas-...


Läs mer om Högskolan i Gävle och visa alla utbildningar

Gör en intresseanmälan

Få svar på dina frågor om Samtida perspektiv inom marknadsföring
Kom i kontakt med skolan
Inga kostnader eller förbindelser

reCAPTCHA logo Den här hemsidan är skyddad av reCAPTCHA och Googles Integritetspolicy och Användarvillkor tillämapas.

Hitta till utbildaren

Högskolan i Gävle


Recensioner

Det finns inga recensioner för Samtida perspektiv inom marknadsföring

Gör en intresseanmälan

För att få mer information om utbildningen Samtida perspektiv inom marknadsföring från Högskolan i Gävle, fyll i dina uppgifter:

Jobb & Lön

Var finns framtidens jobb & hur mycket kommer jag att tjäna?

Få koll på vad du kan tjäna efter din utbildning och om den branschen är värd att investera din tid i.

Till Jobb & Lön