Spanska B1 - Medelnivå
Instituto Cervantes - Spanska kulturinstitutetSpanska B1 - Medelnivå
Målet med B1 - B1/1 + B1/2 + B1/3 + B1/4:
Jag kan förstå huvuddragen i tydligt standardspråk som berör kända förhållanden som man regelbundet möter i arbetet, skolan och på fritiden. Jag kan hantera de flesta situationer som kan uppstå under resor i ett område där språket talas. Jag kan oförberedd ge mig in i samtal om ämnen som är kända och som är av personligt intresse eller berör det vardagliga livet (t ex familjen, arbetet, resor).
Jag kan länka ihop fraser på ett enkelt sätt för att beskriva erfarenheter och skeenden, mina drömmar, förhoppningar och mål. Jag kan ge skäl och förklaringar till mina åsikter och ambitioner.
Instituto Cervantes erbjuder allmänna kurser i spanska som omfattar alla delar av språket: att tala, förstå, läsa och skriva spanska. Kurserna är totalt 25 timmar och erbjuds på alla nivåer (från nybörjare till avancerad), under olika tider (morgon, eftermiddag och kväll) och med olika intensitet (1, 2 och 5 gånger per vecka).
Om du har kunskaper i spanska sedan tidigare vill vi att du gör ett nivåtest så att du hamnar i rätt grupp. Testet tar cirka 30 minuter, ring för att boka tid: 08-440 17 60.
För mer information vänligen fyll i intresseanmälan nedan.
Instituto Cervantes - Spanska kulturinstitutet
Spanska kulturinstitutet - Instituto Cervantes. Språkkurser i spanska på alla nivåer. Instituto Cervantes är en organisation som grundades av spanska staten 1991 för att främja det spanska språket samt spansk och latinamerikansk kultur runt om i världen. I dag har...
Gör en intresseanmälan
Hitta till utbildaren
Instituto Cervantes - Spanska kulturinstitutet
Det finns inga recensioner för Spanska B1 - Medelnivå
För att få mer information om utbildningen Spanska B1 - Medelnivå från Instituto Cervantes - Spanska kulturinstitutet, fyll i dina uppgifter:
Var finns framtidens jobb & hur mycket kommer jag att tjäna?
Få koll på vad du kan tjäna efter din utbildning och om den branschen är värd att investera din tid i.