Brand Management C
This course is delivered by focusing on a number of issues such as: the concept of brand management including themes such as brand assets (awareness and association), brand concept measurement and brand strategies and brand equity;conceptualisation and operationalisation of customer-based brand equity (CBBE) model as having a general applicability, and to show that its relevance is not restricted only to traditional consumer markets, but may prove equally important in services and industrial markets as well;answering questions pertaining to many of the main issues facing brand builders and managers, such as: should brand determine business strategy, or vice versa? What impact do new technologies have on brand management and consumer relationships? How is brand management different in the physical and virtual worlds?Also to be illuminated in this course is recognition of the fact that brand management aims to provide value to both consumers and firms. For more information please visit www.hig.se
Förkunskaper
Högskolan i Gävle

Högskolan i Gävle - populär och miljöcertifierad Gör som 16 000 andra -plugga på Högskolan i Gävle. Vi erbjuder dig både unika och utmanande utbildningar. Du kan läsa yrkesutbildningar som sjuksköterska och lärare eller varför inte fördjupa dig i ingenjörernas-...
Gör en intresseanmälan
Hitta till utbildaren
Högskolan i Gävle
Recensioner
Det finns inga recensioner för Brand Management C
Gör en intresseanmälan
För att få mer information om utbildningen Brand Management C från Högskolan i Gävle, fyll i dina uppgifter:
Jobb & Lön
Var finns framtidens jobb & hur mycket kommer jag att tjäna?
Få koll på vad du kan tjäna efter din utbildning och om den branschen är värd att investera din tid i.