Visa allastudier.se som: Mobil

Business Administration II - IMC and Brand Management

Linnéuniversitetet
Sammanfattning
Fristående kurser (grundnivå)
Kalmar
7.5 hp
Heltid
Klassrum
Startdatum: Höst 2020 - Kalmar

Business Administration II - IMC and Brand Management

Integrated marketing communications and brand management course looks into how to build, measure and manage brand equity. Further, it provides students with a theoretical and practical understanding of how to build brands through integrated marketing communications in a global competitive environment.

Förkunskaper

Företagsekonomi I, 30 hp eller minst 15 hp slutförda kurser från företagsekonomi I, samt Eng B/6 eller motsvarande.

Linnéuniversitetet Facebook

Linnéuniversitetet

Linnéuniversitetet

Linnéuniversitetet - En plats för kunskap, idéer och utveckling

Linnéuniversitetet bildades 2010 då Högskolan i Kalmar och Växjö universitet slogs samman. Det är ett nyfiket och ungt universitet som har 32 000 studenter, 150 utbildningsprogram och cirka 2500 fristående kurser.  Linnéuniversitetet är ett modernt, internationellt universitet som vill visa...


Läs mer om Linnéuniversitetet och visa alla utbildningar

Gör en intresseanmälan

Få svar på dina frågor om Business Administration II - IMC and Brand Management
Kom i kontakt med skolan
Inga kostnader eller förbindelser

Hitta till utbildaren

Gör en intresseanmälan

För att få mer information om utbildningen Business Administration II - IMC and Brand Management från Linnéuniversitetet , fyll i dina uppgifter:

Recensioner

Det finns inga recensioner för Business Administration II - IMC and Brand Management

Jobb & Lön

Var finns framtidens jobb & hur mycket kommer jag att tjäna?

Få koll på vad du kan tjäna efter din utbildning och om den branschen är värd att investera din tid i.

Till Jobb & Lön

Du kanske också är intresserad av: