Visa allastudier.se som: Mobil

Business Administration II - Sensory Marketing

Linnéuniversitetet
Sammanfattning
Fristående kurser (grundnivå)
Kalmar
7.5 hp
Heltid
Klassrum
Startdatum: Vår 2022 - Kalmar

Business Administration II - Sensory Marketing

Sensory marketing course looks into the physical and psychological processes of sensory perception as well as the impact of sensory cues on consumer experience. More specifically, this course provides students with a theoretical and practical understanding of how sensorial brand strategies can be developed to engage consumers emotionally through the five senses.

Förkunskaper

Företagsekonomi I 30 hp, eller minst 15 hp slutförda kurser från Företagsekonomi I samt engelska 6/B eller motsvarande.

Linnéuniversitetet Facebook

Linnéuniversitetet

Ett modernt, internationellt universitet i Småland

Linnéuniversitetet är ett modernt, internationellt universitet där allt är möjligt. Linnéuniversitetet finns i Växjö och Kalmar och vi erbjuder över 150 utbildningsprogram och 1 300 fristående kurser inom en rad olika områden. Att studera är mer än att bara utbilda...


Läs mer om Linnéuniversitetet och visa alla utbildningar

Gör en intresseanmälan

Få svar på dina frågor om Business Administration II - Sensory Marketing
Kom i kontakt med skolan
Inga kostnader eller förbindelser

Hitta till utbildaren

Recensioner

Det finns inga recensioner för Business Administration II - Sensory Marketing

Gör en intresseanmälan

För att få mer information om utbildningen Business Administration II - Sensory Marketing från Linnéuniversitetet , fyll i dina uppgifter:

Jobb & Lön

Var finns framtidens jobb & hur mycket kommer jag att tjäna?

Få koll på vad du kan tjäna efter din utbildning och om den branschen är värd att investera din tid i.

Till Jobb & Lön