
Företagsekonomi III - tjänstelogik och värdeskapande
Kursen behandlar servicelogik som en viktig ingrediens i marknadsföring. Centrala inslag i service management aktualiseras, inte minst värdeskapande, kvalitet, produktivitet, servicelandskap och kundens roll som aktiv medaktör. Vidare behandlas betydelsen av relationer i marknadsföringen.
Förkunskaper
Linnéuniversitetet Facebook
Linnéuniversitetet

Ett modernt, internationellt universitet i Småland
Linnéuniversitetet är ett modernt, internationellt universitet där allt är möjligt. Linnéuniversitetet finns i Kalmar och Växjö. Universitetet erbjuder över 150 utbildningsprogram och 1 300 fristående kurser inom en rad olika områden. Utbildningar ges både på campus och på distans. Att studera...
Gör en intresseanmälan
Hitta till utbildaren
Linnéuniversitetet
Recensioner
Det finns inga recensioner för Företagsekonomi III - tjänstelogik och värdeskapande
Gör en intresseanmälan
För att få mer information om utbildningen Företagsekonomi III - tjänstelogik och värdeskapande från Linnéuniversitetet , fyll i dina uppgifter:
Jobb & Lön
Var finns framtidens jobb & hur mycket kommer jag att tjäna?
Få koll på vad du kan tjäna efter din utbildning och om den branschen är värd att investera din tid i.