Reklam och PR II, kurspaket
Stockholms universitetReklam och PR II, kurspaket
Terminen består av fyra kurser som fördjupar och utvecklar ditt kunnande inom strategisk Reklam och PR: tillämpningar och samhällsrelevans. Fokus ligger på strategi ur en organisations perspektiv och ur andra samhällsaktörers perspektiv. Bland andra tas relationella perspektiv som utgångspunkt för att behandla strategiskt tänkande. Terminen ger således ett granskande perspektiv på organisatorisk kommunikation i syfte att främja ett kreativt, reflekterat förhållande till Reklam och PR. (Reklam och Pr II överlappar till viss del med Företagsekonomi II, dessa kurser kan inte tas med i samma examen:Reklam & PR: Fortsättningskurs i marknadsföring och Företagsekonomi: Marknadsföring II.Reklam & PR: Fortsättningskurs i management och Företagsekonomi: Organisation II)
Förkunskaper
Stockholms universitet

Stockholms universitet
En utbildning från Stockholms universitet är en merit som skapar goda förutsättningar för arbete och karriär, både nationellt och internationellt. Du kan välja bland över 200 program och 1900 fristående kurser inom humaniora, juridik, lärarutbildning, naturvetenskap, samhällsvetenskap och språk. Vid...
Hitta till utbildaren
Stockholms universitet
Recensioner
Det finns inga recensioner för Reklam och PR II, kurspaket
Jobb & Lön
Var finns framtidens jobb & hur mycket kommer jag att tjäna?
Få koll på vad du kan tjäna efter din utbildning och om den branschen är värd att investera din tid i.