Marknadsföring av platser och destinationer
Högskolan Dalarna
Marknadsföring av platser och destinationer
Kursinnehållet fokuserar på teori och praktik inom området platsmarknadsföring. Litteraturen introduceras genom föreläsningar och diskuteras på litteraturseminarier till vilka studenterna får olika uppgifter som ska förberedas. Kursen avslutas med att studenterna presenterar ett eget skriftligt arbete.
Förkunskaper
Högskolan Dalarna

Välkommen till Högskolan Dalarna
Högskolan Dalarna har 14 000 studenter och 820 anställda. Ungefär 11 000 studenter vid lärosätet studerar nätbaserat på distans. Högskolan Dalarna ligger i framkant gällande studier på distans och nätbaserad undervisning. Högskolan Dalarna har ett brett utbildningsutbud både på grundnivå och...
Gör en intresseanmälan
Hitta till utbildaren
Högskolan Dalarna
Recensioner
Det finns inga recensioner för Marknadsföring av platser och destinationer
Gör en intresseanmälan
För att få mer information om utbildningen Marknadsföring av platser och destinationer från Högskolan Dalarna, fyll i dina uppgifter:
Jobb & Lön
Var finns framtidens jobb & hur mycket kommer jag att tjäna?
Få koll på vad du kan tjäna efter din utbildning och om den branschen är värd att investera din tid i.