Läs hur vi sorterar resultat
Vill du vet mer om hur vi sorterar resultat? Läs mer om hur vi rankar utbildningar i sökresultatet.
Relevans
Marknadsföring I G1N
Högskolan i Skövde
|
Skövde
-
Fristående kurser (grundnivå)
-
Klassrum
Kursen syfte är att ge studenterna en förståelse för marknadsföringssynens utveckling i ett historiskt perspektiv. Att kunna beskriva grundläggande modeller...
Marknadsföring II G1F
Högskolan i Skövde
|
Skövde
-
Fristående kurser (grundnivå)
-
Klassrum
Det här är en kurs för dig som redan läst grundkurs i marknadsföring och vill bygga på dina kunskaper inom...
Internationell marknadsföring G2F
Högskolan i Skövde
|
Skövde
-
Fristående kurser (grundnivå)
-
Klassrum
Kursen syftar till att ge studenterna djup kunskap och förståelse för internationella marknaders strukturer och funktionsmekanismer. Därtill ger kursen förmåga...
Konsumentbeteende G1F
Högskolan i Skövde
|
Skövde
-
Fristående kurser (grundnivå)
-
Klassrum
Detta är en nischad och fördjupande kurs för att förstå marknadsföringens och butikschefens roll ur ett konsumentbeteendeperspektiv. Konsumenternas beteende påverkar...
Entreprenörskap som nyföretagande G1N
Högskolan i Skövde
|
Skövde
-
Fristående kurser (grundnivå)
-
Klassrum
Kursen Entreprenörskap som nyföretagande handlar om att få insikt i villkor för entreprenörskap och nyföretagande. Kursen omfattar föreläsningsmoment, seminarier, arbete...
Hållbara företag och samhällen G2F
Högskolan i Skövde
|
Skövde
-
Fristående kurser (grundnivå)
-
Klassrum
Den här kursen vänder sig till dig som vill få en tvärvetenskaplig kunskap om hållbarhetsfrågor. Utgångspunkten för kursen är att...
Företagsekonomi 31-45, organisation och marknadsföring
Högskolan Väst
|
Trollhättan
-
Grundnivå (Högskole- och Kandidatexamen)
-
Klassrum
Ämnesområdet företagsekonomi behandlar modeller och metoder för hur organisationer och företag kan uppnå de för verksamheten uppställda målen både avseende...
Företagsekonomi med inriktning mot marknadsföring, nivå 61-90
Högskolan Väst
|
Trollhättan
-
Grundnivå (Högskole- och Kandidatexamen)
-
Vår 2025
-
Klassrum
Ämnesområdet företagsekonomi med inriktning mot marknadsföring har en tydlig koppling till värdeskapande och kunder, oavsett om det är företagskunder eller...
Visar 1-8 av 8 träffar
Annonser