Videoreportage
Marknadsföring I G1N
Kursen syfte är att ge studenterna en förståelse för marknadsföringssynens utveckling i ett historiskt perspektiv. Att kunna beskriva grundläggande modeller och principer inom ämnet marknadsföring. Därtill att studenterna kan identifiera och beskriva vanligt förekommande marknadsföringsproblem i olika organisationer. Slutligen läggs stor vikt vid att studenterna kan identifiera och reflektera över modeller och principer för att förstå ett företags möjligheter och begränsningar på marknaden.
Förkunskaper
Behörighet
Grundläggande behörighet (eller motsvarande kunskaper).Urval
Betyg 67%, högskoleprov 33%.Språk
Undervisningen ges på svenska. Viss undervisning på engelska kan förekomma.Gör en intresseanmälan
Kreativ miljö
Du kanske vill göra något nytt.Fördjupa dig inom det du redan gör, eller ändra på något som andra gör.Du kanske vill utmana dig själv och sättet du ser på världen.Du kanske vill förändra världen.Eller så vill du bara jobba med...