Reklamfilmsproduktion
Efter avslutad kurs ska studenten kunna:
- självständigt initiera, planera och genomföra ensamproduktion gällande reklamfilm
- motivera specifika designval utifrån relevant datainsamling inklusive typ av visningsfönster
- skrivaen projektbeskrivning inklusive avtalsmall
- utföraen projektpresentation inklusive visualiseringar
- skriftligt redovisa för samproduktionen och diskutera det egna arbetet med denna utifrån frågor som rör datainsamling, kreativitet, innovation, retorik, etik, upphovsrätt, distributionssätt och hållbarhetsaspekter
- kritiskt granska och konstruktivt diskutera egna och andras produktioner
- uppvisa samarbetsförmåga med samproduktionens olika parter inklusive lärare och studenter.
Kommande starter
Välj mellan 4 startdatum
Förkunskaper
- 60 hp inom huvudområdet Bildproduktion inklusive kursen Människan och den rörliga bilden, 7,5 hp
Gör en intresseanmälan
Välkommen till Högskolan Dalarna
Högskolan Dalarna har 14 000 studenter och 820 anställda. Ungefär 11 000 studenter vid lärosätet studerar nätbaserat på distans. Högskolan Dalarna ligger i framkant gällande studier på distans och nätbaserad undervisning. Högskolan Dalarna har ett brett utbildningsutbud både på grundnivå och...
Highlights