Visa allastudier.se som: Mobil

Kurs i kundkontakt 2.0 – Ta er service mot konsument till nya nivåer

Nordic Tech Institute - Utbildningar i digital marknadsföring
Sammanfattning
Yrkesutbildning
Distans
Icke studiemedelsberättigad
4 995 SEK inkl. moms
Distans
Startdatum: 2020-06-08 - Distans
Kurs i kundservice

Kurs i kundkontakt 2.0 – Ta er service mot konsument till nya nivåer

Gå en kurs i kundkontakt och ta er service mot konsument till nya nivåer

För denna kurs har vi introducerade webbinarium följande datum:
2020-5-6.

Alla jobbar med service! Jo, så är det faktiskt! Vare sig vi vill eller inte så finns alltid någon beställare, uppdragsgivare eller motpart i vilken vi har en dialog.

Vissa inser att man måste jobba med service, vissa gör det naturligtvis inte. Har man en bra produkt och hög efterfrågan, så visar statistiken att man i högre grad tror sig behöver slippa servicebiten för att produkten säljer sig själv.

I det här webinariet får ni reda på varför detta är helt fel och dessutom direkt skadligt för er verksamhet.

Har ni utmaningar med er servicenivå oavsett om ni är en IT-konsult, butik eller säljorganisation? Vill ni bli bäst i Sverige på att ge service och kan ni själva se ert ansvar i processen mot att kunna göra en trist monolog till en givande dialog, då är detta webbinarium för er!

Kursintroduktion

Vad är egentligen bra service och hur ger man det? Hur motiverar man medarbetare och anställda till att ge bättre service? Varför är det lika viktigt med bra service internt som externt? Hur maximerar man sin servicenivå? Dessa frågor och många andra svarar Chris på i denna kurs. Man får självklart veta vad som upplevs som riktigt bra service och hur man tar den kortaste vägen dit!

Ditt företags service kan aldrig upplevas från insidan, det måste ses från utsidan. Därför går man självklart också igenom hur man på ett optimalt sätt ser sin egna servicenivå och även får en kunskap om sin egen del i kugghjulet!

Vi går igenom dels serviceutvecklingens historia, hur man tidigare har sett på service och hur framtidens servicearbete ser ut. Man får också övningar och träningsexempel för att kunna ta sig och sin personal vidare till nästa steg i serviceprocessen.

Välkommen på en kurs som både inspirerar, motiverar och hjälper er till nya nivåer av världens viktigaste nyckeltal, service i världsklass!

Kursen är just nu under uppbyggnad. Vill du lämna feedback på moment du gärna vill ska vara med, hör av dig till oss!

Vem är kursen och webbinariet för?

  • För dig som jobbar med någon form av kundkontakt
  • För dig som ansvarar över någon med kundkontakt
  • För dig som vill förstå service bättre och förbättra din förståelse om bemötande i många olika situationer

Vad kan du jobba med efter kursen?

Efter kursen kommer du med ökad kompetens kunna jobba inom flera yrken. Här är några:

  • Servicepersonal
  • Kundservice
  • Butiksmedarbetare
  • Receptionist
  • Säljare
  • AM, Account Manager
  • KAM, Key Account Manager
  • Teamchef
  • Kundservicechef
  • Andra yrken där du har möten med kund

Kostnader

Kostar webbinariet något?
Webbinariet är helt gratis. Inga extra kostnader tillkommer.

Vad kostar kursen?
Kursen kommer när den släpps kosta 4 995 kr (inkl. moms).

Nordic Tech Institute - Utbildningar i digital marknadsföring

Nordic Tech Institute - Utbildningar i digital marknadsföring

Yrkesutbildningar i digital marknadsföring som leder till Jobb

Nordic Tech Institute är marknadsledande på kurser inom digital marknadsföring. Kurserna är alltid helt på distans.  Idag kan du gå kurser inom: Digital Marknadsföring Marknadsföring i sociala medier Sökmotormarknadsföring (och Google Ads) Displaymarknadsföring och programmatisk annonsering Alla kurser fokuserar på...


Läs mer om Nordic Tech Institute - Utbildningar i digital marknadsföring och visa alla utbildningar

Gör en intresseanmälan

Få svar på dina frågor om Kurs i kundkontakt 2.0 – Ta er service mot konsument till nya nivåer
Kom i kontakt med skolan
Inga kostnader eller förbindelser

Gör en intresseanmälan

För att få mer information om utbildningen Kurs i kundkontakt 2.0 – Ta er service mot konsument till nya nivåer från Nordic Tech Institute - Utbildningar i digital marknadsföring, fyll i dina uppgifter:

Recensioner

Det finns inga recensioner för Kurs i kundkontakt 2.0 – Ta er service mot konsument till nya nivåer

Jobb & Lön

Var finns framtidens jobb & hur mycket kommer jag att tjäna?

Få koll på vad du kan tjäna efter din utbildning och om den branschen är värd att investera din tid i.

Till Jobb & Lön

Du kanske också är intresserad av: