Marknadsföring, kurspaket

Stockholms universitet
Sammanfattning
Fristående kurser (grundnivå)
Stockholm
30 hp
Heltid
Klassrum
Startdatum: Höst 2024 - Stockholm

Marknadsföring, kurspaket

Kurspaketet, termin 5 inom Kandidatprogram i företagseknomi, är en fördjupning inom Marknadsföring. OBS: Kurspaketet innehåller INTE examensarbete. Kurspaketet består av fyra delkurser:- B2B Marketing and Sales (Industriell marknadsföring och försäljning) 7,5 hp- Corporate Responsibility (Företagets samhällsansvar) 7,5 hp- Internet Marketing (Marknadsföring på internet) 7,5 hp- Brand Management and Sustainable Business Models (Varumärkesstyrning och hållbara affärsmodeller) 7,5 hp

Förkunskaper

45 från Företagsekonomi I och Företagsekonomi II eller 45 hp från Reklam och PR I och Reklam och PR II eller motsvarande.

Stockholms universitet

Stockholms universitet

En utbildning från Stockholms universitet är en merit som skapar goda förutsättningar för arbete och karriär, både nationellt och internationellt. Du kan välja bland över 200 program och 1900 fristående kurser inom humaniora, juridik, lärarutbildning, naturvetenskap, samhällsvetenskap och språk. Vid...


Läs mer om Stockholms universitet och visa alla utbildningar

Hitta till utbildaren

Stockholms universitet


Recensioner

Det finns inga recensioner för Marknadsföring, kurspaket

Jobb & Lön

Var finns framtidens jobb & hur mycket kommer jag att tjäna?

Få koll på vad du kan tjäna efter din utbildning och om den branschen är värd att investera din tid i.

Till Jobb & Lön