Consumer Behavior, Market Analysis and Strategic Decision Making D
Denna marknadsföringskurs är avsedd för studenter som vill utöka sin kunskap kring aspekter som påverkar konsumentbeteende, och kring teorier och metoder för avancerad analys av konsumentmarknader. De avslutande momenten inom denna kurs fokuserar på avancerad marknadsanalys, och utveckling av färdigheter inom beslutsfattande.
Nedanstående moment ingår i kursen:
Moment 1. Marknadsföringsstrategi, 7.5 hp
Moment 2. Konsument beteende, 7.5 hp
Moment 3. Konsument- och marknadsanalys, 7.5 hp
Moment 4. Strategisk marknadsföringsplanering, 7.5 hp
Kommande starter
Förkunskaper
Välkommen till Umeå universitet
Att studera är första steget mot en spännande framtid. Att studera är också att ha kul under tiden. Gör det tillsammans med 36 000 studenter från hela världen! För att studierna ska fungera riktigt bra är det viktigt med en miljö att trivas...