Företagsekonomi 3 - Marknadsföring
This course consists of three parts. The first part, Marketing and Consumer Behaviour 7,5 ECTS credits, centers on the processes and activities consumers engage in when acting on todays markets. The second part, Service Management and Marketing 7,5 ECTS credits, focuses on how firms can co-create value with their customers to provide unique customer experiences. The last part of the course consists of the preparation and completion of a bachelor thesis, 15 ECTS credits. The selection to this course is made on basis of completed academic credits in the subject Business Administration. The academic credits must be available on Universityadmission.se/Antagning.se by the last day of application.
Förkunskaper
Linköpings universitet
Linköpings universitet är ett av Sveriges större lärosäten med 27 000 studenter, 4 000 anställda och över 120 utbildningsprogram. Linköpings universitet har utbildning och forskning inom teknik och naturvetenskap, medicin och vård, utbildningsvetenskap, samhälls- och beteendevetenskap och humaniora. Linköpings universitets ambition är...
Hitta till utbildaren
Linköpings universitet
Recensioner
Det finns inga recensioner för Företagsekonomi 3 - Marknadsföring
Jobb & Lön
Var finns framtidens jobb & hur mycket kommer jag att tjäna?
Få koll på vad du kan tjäna efter din utbildning och om den branschen är värd att investera din tid i.