Företagsekonomi 3 - Marknadsföring

Linköpings universitet
Sammanfattning
Fristående kurser (grundnivå)
Linköping
30 hp
Heltid
Klassrum
Startdatum: Vår 2025 - Linköping

Företagsekonomi 3 - Marknadsföring

This course consists of three parts. The first part, Marketing and Consumer Behaviour 7,5 ECTS credits, centers on the processes and activities consumers engage in when acting on todays markets. The second part, Service Management and Marketing 7,5 ECTS credits, focuses on how firms can co-create value with their customers to provide unique customer experiences. The last part of the course consists of the preparation and completion of a bachelor thesis, 15 ECTS credits. The selection to this course is made on basis of completed academic credits in the subject Business Administration. The academic credits must be available on Universityadmission.se/Antagning.se by the last day of application.

Förkunskaper

60 hp företagsekonomi varav 52,5 hp godkända inklusive en godkänd samhällsvetenskaplig metodkurs om 7,5 hp eller motsvarande Engelska 6 Undantag ges för svenska

Linköpings universitet

Linköpings universitet är ett av Sveriges större lärosäten med 27 000 studenter, 4 000 anställda och över 120 utbildningsprogram. Linköpings universitet har utbildning och forskning inom teknik och naturvetenskap, medicin och vård, utbildningsvetenskap, samhälls- och beteendevetenskap och humaniora. Linköpings universitets ambition är...


Läs mer om Linköpings universitet och visa alla utbildningar

Hitta till utbildaren

Linköpings universitet


Recensioner

Det finns inga recensioner för Företagsekonomi 3 - Marknadsföring

Jobb & Lön

Var finns framtidens jobb & hur mycket kommer jag att tjäna?

Få koll på vad du kan tjäna efter din utbildning och om den branschen är värd att investera din tid i.

Till Jobb & Lön