Företagsekonomi GR (B), Strategisk ledning
Kursen syftar till att ge dig ökad medvetenhet kring omvärldens betydelse för företags långsiktiga utveckling, ökad kännedom om strategisk ledning, förändringsarbete, företags- och affärsutveckling. Kursen syftar också till att ge fördjupande kunskaper i att analysera ett företags affärsmässiga förutsättningar, bland annat med hjälp av olika grundläggande analys- och planerings, samt affärsmodeller. Kursen ingår i kandidat-, magister- eller civilekonomexamen.
Kommande starter
1 tillgängligt startdatum
Förkunskaper
Mittuniversitetet
Mittuniversitetet i siffror:
Hos oss på Mittuniversitetet möts människor, kompetens och nytänkande vid våra två campus – Sundsvall och Östersund. Vi har utbildningar som spänner över en rad olika områden –områden som samhällsvetenskap, beteendevetenskap, media, till vård, lärarutbildning samt IT, naturvetenskap och humaniora...
Highlights