Reklam och PR II, kurspaket
Terminen består av fyra kurser som fördjupar och utvecklar ditt kunnande inom strategisk Reklam och PR: tillämpningar och samhällsrelevans. Fokus ligger på strategi ur en organisations perspektiv och ur andra samhällsaktörers perspektiv. Bland andra tas relationella perspektiv som utgångspunkt för att behandla strategiskt tänkande. Terminen ger således ett granskande perspektiv på organisatorisk kommunikation i syfte att främja ett kreativt, reflekterat förhållande till Reklam och PR. (Reklam och Pr II överlappar till viss del med Företagsekonomi II, dessa kurser kan inte tas med i samma examen:Reklam & PR: Fortsättningskurs i marknadsföring och Företagsekonomi: Marknadsföring II.Reklam & PR: Fortsättningskurs i management och Företagsekonomi: Organisation II)
Kommande starter
1 tillgängligt startdatum
Förkunskaper
Stockholms universitet
Stockholms universitet
En utbildning från Stockholms universitet är en merit som skapar goda förutsättningar för arbete och karriär, både nationellt och internationellt. Du kan välja bland över 200 program och 1900 fristående kurser inom humaniora, juridik, lärarutbildning, naturvetenskap, samhällsvetenskap och språk. Vid...
Läs mer om Stockholms universitet och visa alla utbildningar
Highlights