
Marketing Management
Important parts of the course include: the marketing management process, marketing as a cross-functional process, the need for and use of information in marketing, marketing in theory and in practice, marketing in the light of business ethics, and marketing in view of current market characteristics. The course should also provide examples of themes in the contemporary marketing discourse.
Förkunskaper
Jönköping University

Jönköping University
Funderar du över framtiden? Vill du vara attraktiv på arbetsmarknaden – både nationellt och internationellt? Jönköping University har en tydlig internationell profil och tillhör landets främsta när det gäller internationellt studentutbyte. Hos oss får du möjlighet att förlägga delar av...
Gör en intresseanmälan
Hitta till utbildaren
Jönköping University
Recensioner
Det finns inga recensioner för Marketing Management
Gör en intresseanmälan
För att få mer information om utbildningen Marketing Management från Jönköping University, fyll i dina uppgifter:
Jobb & Lön
Var finns framtidens jobb & hur mycket kommer jag att tjäna?
Få koll på vad du kan tjäna efter din utbildning och om den branschen är värd att investera din tid i.