Visa allastudier.se som: Mobil

Kundorientering och värdeskapande processer

Högskolan Kristianstad
Sammanfattning
Fristående kurser (avancerad nivå)
Kristianstad
7.5 hp
Heltid
Klassrum
Startdatum: Höst 2020 - Kristianstad

Kundorientering och värdeskapande processer

Kursen behandlar olika teoretiska ramverk som utgångspunkt för kundorientering och service management, såsom B2C-marknadsföring, B2B-marknadsföring, relationsmarknadsföring, tjänstemarknadsföring och varumärkesstrategi. Kursen innehåller bland annat följande: problematisering av kundbegreppet i olika kontexter, den kundorienterade organisationen, kundvärdeskapande processer, kundinteraktion, samskapande av värde samt förtroende och engagemang.Kursen innehåller även en fördjupning i företagsetik som tar upp företagsetiska frågeställninar och dilemman inom området kundorientering och värdeskapande processer.

Förkunskaper

Godkänt resultat om minst 135 hp varav minst 75 hp inom företagsekonomi inklusive godkänd kandidatuppsats i företagsekonomi 15 hp eller motsvarande.Dessutom krävsEngelska B/Engelska 6eller motsvarande.

Högskolan Kristianstad

Utbildningarna är utsedda till några av landets bästa 

Högskolan Kristianstad är en populär högskola i södra Sverige. Där finns några av landets bästa utbildningar som leder till jobb. Du har nära kontakt med dina lärare och försvinner inte i mängden, en liten men samtidigt stor högskola. Högskolan Kristianstad...


Läs mer om Högskolan Kristianstad och visa alla utbildningar

Hitta till utbildaren

Högskolan Kristianstad

Recensioner

Det finns inga recensioner för Kundorientering och värdeskapande processer

Jobb & Lön

Var finns framtidens jobb & hur mycket kommer jag att tjäna?

Få koll på vad du kan tjäna efter din utbildning och om den branschen är värd att investera din tid i.

Till Jobb & Lön

Du kanske också är intresserad av: