Visa allastudier.se som: Mobil

Business Administration II - IMC and Brand Management

Linnéuniversitetet
Sammanfattning
Fristående kurser (grundnivå)
Kalmar
7.5 hp
Heltid
Klassrum
Startdatum: Höst 2021 - Kalmar
Sista ansökan: 2021-04-14

Business Administration II - IMC and Brand Management

Integrated marketing communications and brand management course looks into how to build, measure and manage brand equity. Further, it provides students with a theoretical and practical understanding of how to build brands through integrated marketing communications in a global competitive environment.

Förkunskaper

Företagsekonomi I, 30 hp eller minst 15 hp slutförda kurser från företagsekonomi I, samt Eng B/6 eller motsvarande.

Linnéuniversitetet Facebook

Linnéuniversitetet

Ett modernt, internationellt universitet i Småland

Linnéuniversitetet är ett modernt, internationellt universitet där allt är möjligt. Linnéuniversitetet finns i Växjö och Kalmar och vi erbjuder över 150 utbildningsprogram och 1 300 fristående kurser inom en rad olika områden. Att studera är mer än att bara utbilda...


Läs mer om Linnéuniversitetet och visa alla utbildningar

Gör en intresseanmälan

Få svar på dina frågor om Business Administration II - IMC and Brand Management
Kom i kontakt med skolan
Inga kostnader eller förbindelser

Hitta till utbildaren

Recensioner

Det finns inga recensioner för Business Administration II - IMC and Brand Management

Gör en intresseanmälan

För att få mer information om utbildningen Business Administration II - IMC and Brand Management från Linnéuniversitetet , fyll i dina uppgifter:

Jobb & Lön

Var finns framtidens jobb & hur mycket kommer jag att tjäna?

Få koll på vad du kan tjäna efter din utbildning och om den branschen är värd att investera din tid i.

Till Jobb & Lön

Du kanske också är intresserad av: