Visa allastudier.se som: Mobil

Företagsekonomi III - tjänstelogik och värdeskapande

Linnéuniversitetet
Sammanfattning
Fristående kurser (grundnivå)
Distans
7.5 hp
Deltid
Distans
Startdatum: Höst 2021 - Distans

Företagsekonomi III - tjänstelogik och värdeskapande

Kursen behandlar servicelogik som en viktig ingrediens i marknadsföring. Centrala inslag i service management aktualiseras, inte minst värdeskapande, kvalitet, produktivitet, servicelandskap och kundens roll som aktiv medaktör. Vidare behandlas betydelsen av relationer i marknadsföringen.

Förkunskaper

Minst 60 högskolepoäng inom företagsekonomi, 30 hp på G1N och 30 hp på G1F, varav minst 22,5 hp inom marknadsföring eller motsvarande. Engelska B/Engelska 6 eller motsvarande.

Linnéuniversitetet Facebook

Linnéuniversitetet

Ett modernt, internationellt universitet i Småland

Linnéuniversitetet är ett modernt, internationellt universitet där allt är möjligt. Linnéuniversitetet finns i Växjö och Kalmar och vi erbjuder över 150 utbildningsprogram och 1 300 fristående kurser inom en rad olika områden. Att studera är mer än att bara utbilda...


Läs mer om Linnéuniversitetet och visa alla utbildningar

Gör en intresseanmälan

Få svar på dina frågor om Företagsekonomi III - tjänstelogik och värdeskapande
Kom i kontakt med skolan
Inga kostnader eller förbindelser

Hitta till utbildaren

Linnéuniversitetet

Pedalstråket 11
392 31 Kalmar


Recensioner

Det finns inga recensioner för Företagsekonomi III - tjänstelogik och värdeskapande

Gör en intresseanmälan

För att få mer information om utbildningen Företagsekonomi III - tjänstelogik och värdeskapande från Linnéuniversitetet , fyll i dina uppgifter:

Jobb & Lön

Var finns framtidens jobb & hur mycket kommer jag att tjäna?

Få koll på vad du kan tjäna efter din utbildning och om den branschen är värd att investera din tid i.

Till Jobb & Lön

Du kanske också är intresserad av: