Contemporary Marketing Research

Linnéuniversitetet
Sammanfattning
Fristående kurser (avancerad nivå)
Växjö
15 hp
Heltid
Klassrum
Startdatum: Höst 2024 - Växjö

Contemporary Marketing Research

Syftet med den här kursen är att introducera och uppmuntra studenter att analysera olika typer av litteratur om nutida marknadsföringshantering genom granskning, kritik och debattering med hjälp av färdigheterna som förvärvats och tillämpats under lektioner och hemstudier. Lektionerna kommer även att behandla hur man sammanställer och jämför olika texter med anknytning till ett specifikt ämne.

Förkunskaper

Grundläggande behörighet för studier på avancerad nivå samt särskild behörighet:Kandidatexamen i företagsekonomi varav minst 30 hp i marknadsföring G1N/F och G2F nivå, eller motsvarande;Marknadsföring, A1N, 30 hp., eller motsvarande;Engelska 6, eller motsvarande.

Linnéuniversitetet Facebook

Linnéuniversitetet

Ett modernt, internationellt universitet i Småland

Linnéuniversitetet är ett modernt, internationellt universitet där allt är möjligt. Linnéuniversitetet finns i Kalmar och Växjö. Universitetet erbjuder över 150 utbildningsprogram och 1 300 fristående kurser inom en rad olika områden. Utbildningar ges både på campus och på distans. Att studera...


Läs mer om Linnéuniversitetet och visa alla utbildningar

Gör en intresseanmälan

Få svar på dina frågor om Contemporary Marketing Research
Kom i kontakt med skolan
Inga kostnader eller förbindelser

reCAPTCHA logo Den här hemsidan är skyddad av reCAPTCHA och Googles Integritetspolicy och Användarvillkor tillämpas.

Hitta till utbildaren

Recensioner

Det finns inga recensioner för Contemporary Marketing Research

Gör en intresseanmälan

För att få mer information om utbildningen Contemporary Marketing Research från Linnéuniversitetet , fyll i dina uppgifter:

Jobb & Lön

Var finns framtidens jobb & hur mycket kommer jag att tjäna?

Få koll på vad du kan tjäna efter din utbildning och om den branschen är värd att investera din tid i.

Till Jobb & Lön